Uvjeti kupovine

Mali anđeo je brand koji pripada firmi Merkur1992 d.o.o., sa sjedištem u Pitomači. Merkur1992 d.o.o. je nasljednik obrta Merkur, koji je osnovan 1992. godine. Sve cijene proizvoda na našoj web stranici izražene su u eurima.

Prodavatelj i isporučitelj proizvoda je firma Merkur1992 d.o.o., s adresom:
Vinogradska 2,
33405 Pitomača, Hrvatska.
Na istoj adresi nalazi se i naša fizička trgovina.

Kupac i Registracija

Kupac je svaki posjetitelj naše web stranice koji se registrira ili naruči barem jedan proizvod. Registracija nije obavezna za kupnju, ali omogućuje pristup dodatnim funkcionalnostima.

Registrirani kupac je osoba koja se prijavila na našu web stranicu i/ili se prijavila na naš newsletter.

Newsletter

Prilikom registracije na web stranici mali.andjeo.com.hr, imate mogućnost prijave na naš newsletter kako biste primali novosti i obavijesti. Ako ne želite primati newsletter, možete se odjaviti u bilo kojem trenutku putem:

U slučaju odjave, vaši podaci bit će odmah uklonjeni iz sustava newslettera.

Ovi uvjeti poslovanja i kupovine obvezujući su za Prodavatelja i Kupca.
“Merkur1992 d.o.o.” zadržava pravo izmjene sadržaja ove internetske stranice bez ikakvih prethodnih najava, pojašnjenja i bez navođenja razloga.

Kupnja proizvoda

  1. Narudžbu možete izvršiti svakim danom, 24 sata dnevno, putem naše internetske trgovine na adresi mali.andjeo.com.hr. Naručivanje se obavlja odabirom željenog proizvoda i njegovih opcija iz padajućeg izbornika te dodavanjem proizvoda u košaricu. Ako željeni proizvod nije dostupan na našoj web stranici, narudžbu možete poslati i putem:
  2. Naše Facebook stranice: www.facebook.com/butik.maliandjeo
  3. E-maila: maliandjeo.butik@gmail.com
  4. Instagrama putem izravne poruke: instagram.com/mali_andjeo
  5. WhatsApp poruke na broj: +385 91 134 77 77 (isključivo porukom)
  6. Naše radno vrijeme za komunikaciju s kupcima je od 9:00 do 16:00 sati, utorkom od 14:00 do 20:00 sati i subotom od 9:00 do 13:00 sati. Nedjeljom ne radimo.
  7. Recenzije naših kupaca možete pronaći ovdje.

Primit ćete automatski e-mail s potvrdom narudžbe i detaljnim informacijama o kupnji i isporuci proizvoda. Ako odaberete opciju “uplata na račun”, uplatu trebate izvršiti unutar 48h i tek onda narudžba ide u obradu i izradu. Ukoliko s uplatom nešto ne bude u redu, ili nije vidljiva, kontaktirat ćemo vas povratno. Ako ne naručujete putem webshopa, odgovor ćete primiti kada vaša narudžba bude obrađena od strane naših djelatnika. Iako se trudimo obraditi sve upite i narudžbe unutar 48 sati, zbog moguće veće količine upita može se dogoditi da na odgovor čekate i duže od 72 sata.

Narudžbu (dalje “ugovor”) u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost svog zakonskog zastupnika.

Važno

1. Kupac snosi punu odgovornost za točnost i kompletnost podataka unesenih za vrijeme otvaranja korisničkog računa i/ili kupovine, kao i za eventualnu materijalnu i/ili drugu štetu učinjenu bilo prodavatelju, bilo trećim stranama, koja bi mogla nastati kao posljedica unosa netočnih i/ili nekompletnih podataka. Prilikom zaključenja narudžbe, smatra se da je kupac upoznat s našim uvjetima poslovanja, da ih je pročitao te da ih prihvaća.
2. Prodavatelj (“Merkur1992 d.o.o.”) odgovara za materijalne nedostatke stvari (ZOO čl.400) koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima

Plaćanje

  1. Načini plaćanja:
    • Uplata na račun
    • Apple Pay
    • Google Pay

    Napomena: Ako uplata nije zaprimljena unutar 48 sati, narudžba će biti otkazana.

  2. Proizvodi koji se izrađuju po narudžbi kreću na izradu po evidentiranoj uplati i od tada kreće teći rok isporuke za njih.

Poštarina

Cijena dostave unutar Republike Hrvatske u promo periodu od mjesec dana na BOX NOW paketomate je 0€. ISKORISTITE OVE POSEBNE POGODNOSTI.

Dostava GLS iznosi 5,00 € za plaćanje uplatom na račun ili karticom (Google Pay/Apple Pay).

Za dostavu GLS na otoke i u grad Dubrovnik, cijena iznosi 7,00 €.

Cijene dostave za inozemstvo:

  • Slovenija: 6,00 €
  • Austrija, Češka, Njemačka, Mađarska, Slovačka: 11,00 €
  • Belgija, Danska, Francuska, Italija, Nizozemska, Poljska, Portugal, Španjolska, Švedska: 40,00 €

Za narudžbe proizvoda (bez personalizacije) iznad 130,00 € dostava unutar Hrvatske je besplatna. Za inozemne narudžbe, dostava se naplaćuje prema gore navedenim cijenama.

VAŽNO: Kupac je odgovoran za točnost unesenih podataka prilikom narudžbe. U slučaju netočnih podataka, ako se paket vrati Pošiljatelju, za ponovno slanje bit će potrebna uplata nove poštarine. Također, ako odustanete od narudžbe nakon što je poslana ili u slučaju neuspješne dostave, povrat sredstava na račun bit će umanjen za troškove nastale zbog slanja. Za svečanu odjeću i personalizirane proizvode, odustajanje nakon slanja paketa rezultirat će naplatom punog iznosa proizvoda i troškova dostave. Odustanak od narudžbe za proizvode koji se izrađuju po narudžbi može se ostvariti isključivo dok proizvod nije u potpunosti izrađen. Ako je proizvod već sašiven, nismo u obvezi vratiti uplaćena sredstva Kupcu. Međutim, moguće je umanjiti ukupnu vrijednost narudžbe za proizvode koji još nisu izrađeni, uz naplatu troškova dostave.

Dostava

  1. Dostavljamo robu unutar cijele Hrvatske, te u sve zemlje Europske unije.
  2. Dostavu na području Hrvatske obavlja BOX NOW (paketomati), te GLS, osim na pojedine otoke gdje dostavu vrši Hrvatska pošta (HP). Dostavu u inozemstvo obavlja DPD.
  3. Pošiljatelj je tvrtka MERKUR1992 (to smo mi).
  4. Kada je paket pripremljen za slanje, primit ćete SMS poruku s brojem paketa za praćenje.
  5. Nije moguće dogovoriti točno vrijeme dostave s dostavnom službom.
  6. Svi dodatni troškovi koji nastanu zbog promjene vremena dostave od strane kupca, odbijanja ili nepreuzimanja paketa, kao i ponovno slanje paketa, idu na teret kupca.
  7. Nije moguće preusmjeriti paket na Paketomat. U slučaju preusmjeravanja, paket će se automatski vratiti nama, a iznos povrata novca bit će umanjen za sve dodatne troškove nastale promjenom adrese dostave.
  8. Dostavna služba će vas kontaktirati putem SMS poruke i/ili telefonskim pozivom.

Rok dostave

Rok isporuke narudžbi iznosi 2-5 radnih dana. U radne dane ne ubrajaju se vikendi, blagdani i državni praznici. Rok isporuke počinje teći od prvog sljedećeg radnog dana nakon zaprimanja narudžbe. Za narudžbe s plaćanjem putem internet bankarstva, rok isporuke počinje teći od trenutka kada uplata postane vidljiva.

U slučaju nepredviđenih okolnosti te gužve, rok dostave može biti produljen, o čemu ćete biti pravovremeno obaviješteni, objavom na početnoj web stranici putem koja sadrži sve relevantne informacije, ili putem e-maila i telefonskim putem.

Veličine

  • Svečana odijela i haljine izrađujemo u veličinama od 56 do 98. Neke modele haljina i odijela ne izrađujemo u manjim ili većim veličinama zbog stila izrade i primjerenosti za određenu dob.
  • Veličina se određuje prema dužini djeteta, a ne prema konfekcijskom broju ili težini, budući da se mjere razlikuju među proizvođačima. Preporučujemo da se konzultirate s nama oko odabira veličine; dovoljno je da nam pošaljete datum krštenja i trenutnu dužinu djeteta. Za odijela, idealno je da pošaljete i unutarnju dužinu nogavice, mjereno od središnjeg šava između nogu do ruba nogavice. Mjerenje obavite na hlačama koje djetetu savršeno pristaju, bez dodatnih centimetara. Ovo posebno tražimo ako je dijete između dviju veličina. Moguće da ćemo vas zatražiti i dodatne mjere ili sliku mjerenja.
  • Ako ste nam dostavili točne mjere, a mi smo pogriješili u preporuci veličine, omogućujemo zamjenu proizvoda o našem trošku. Povrat ili odustajanje od narudžbe nije moguće, jer ćemo u slučaju greške osigurati zamjenu.
  • Ukoliko smo zatražili dodatne mjere, a niste ih dostavili, smatrat ćemo da vam odgovara naručena veličina i naknadne izmjene ili odustajanje od narudžbe proizvoda koji je već u izradi ili na slanju nisu mogući.
  • Veličine 86, 92 i 98 specifične su veličine i bez obzira na vrstu odijela/haljine izrađuju se isključivo po narudžbi kupca i bilo da se radi o proizvodu iz redovne ili limitirane ponude, povrat i zamjena nisu mogući čim proizvod krene na izradu.
  • Po narudžbi možemo izraditi proizvod od dostupnog materijala do veličine 98. Minimalna cijena svečanog odijela ili haljine za krštenje iznosi 200 € (plaćanje unaprijed). Povrat i zamjena nisu mogući za proizvode izrađene po specifikaciji kupca.

KUPNJA SVEČANOG ODIJELA / HALJINE PO ŽELJI KUPCA

Ako želite odijelo ili haljinu po narudžbi, izvan naše standardne ponude, slobodno nam se obratite putem e-maila na info@mali.andjeo.com.hr

Odijela i haljine po narudžbi izrađujemo do veličine 98, a u ovom slučaju možemo izraditi i veličinu 50. Izrada po narudžbi moguća je od materijala koje trenutno imamo na raspolaganju.

Svako odijelo ili haljina koju izradimo po narudžbi je unikat; ne postoje dva identična proizvoda. Iako možda želite isti model koji smo već ranije izradili, uvijek će postojati određena razlika ili izmjena.

Od vas ćemo tražiti detaljne mjere djeteta, uz fotografije koje prikazuju način mjerenja, kako bismo izbjegli eventualne pogreške. Ako primijetimo bilo kakvo odstupanje ili smatramo da neka mjera nije odgovarajuća, dat ćemo vam preporuke.

Rok isporuke za proizvode izrađene po narudžbi iznosi 20-30 dana, s mogućnošću ranijeg završetka.

Cijena izrade po narudžbi je 200 €, bez obzira na veličinu, i plaća se unaprijed po predračunu. Ako proizvod zahtijeva složeniju izradu ili dodatne detalje, cijena može biti viša, o čemu ćemo vas obavijestiti prilikom dogovora.

Nakon što je dogovor postignut i uplata izvršena, dodatne izmjene više nisu moguće. Povrat i zamjena proizvoda izrađenih po narudžbi i želji kupca također nisu mogući.

Povrat i zamjena robe

  • Rok za povrat ili zamjenu robe je 14 dana od primitka paketa, a povrat se može ostvariti isključivo uz priložen originalan račun. Artikli moraju biti nekorišteni, neoštećeni, čisti, te s originalnom etiketom koja nije uklonjena. Slipovi kartica, potvrde uplate i narudžbenice ne mogu zamijeniti račun. Krsna oprema mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, u suprotnom zadržavamo pravo naplate troška pakiranja u iznosu od 5,5 €.
  • Ako se ustanovi da je proizvod prilikom kupnje imao nedostatak ili oštećenje, a riječ je o proizvodu opće potrošnje, zamijenit ćemo ga za novi o našem trošku.
  • Ako mijenjate artikl za veći ili manji, trošak povrata snosi kupac. Zamjena odijela i haljina, te personaliziranih proizvoda, nije moguća, jer se svaki proizvod radi po narudžbi kupca.
  • Ako ste dobili proizvod koji vam se jednostavno ne sviđa, imate pravo na povrat unutar 14 dana od primitka paketa, pod uvjetom da proizvod nije korišten, oštećen, prljav, i da originalne etikete nisu uklonjene. Povrat je potrebno najaviti i ispuniti obrazac za “jednostrani raskid ugovora” (vidi niže). Ova opcija nije moguća za odijela i haljine, kao i personalizirane proizvode, jer se radi o proizvodima po narudžbi.
  • Ako ste primili artikl koji je različit od onoga koji ste naručili, kontaktirajte nas putem e-maila kako bismo dogovorili uvjete povrata i izvršili brzu zamjenu.
  • Povrat i zamjena robe kupljene na posebnim akcijama ili uz korištenje kupona za popust nisu mogući, osim ako uvjeti akcije/korištenja kupona ne predviđaju drugačije. Ako unatoč napomeni ipak izvršite povrat robe kupljene na akciji, iznos povrata bit će umanjen za 50% od snižene cijene proizvoda, uz dodatni trošak dostave ako smo mi financirali prvu dostavu. Za povrat odijela i haljina, te personaliziranih proizvoda, povrat novca nije moguć, te nisu mogući povrati/zamjene za narudžbe kupljene s kodom za popust.
  • Povrat i zamjena robe izrađene po narudžbi (većina odijela i haljina za krštenje, specifični uzorci, personalizirani proizvodi itd.) nisu mogući.

Zamjena robe

a) Ako se radi o zamjeni, Prodavatelj će organizirati preuzimanje paketa na adresi Kupca. Trošak zamjene iznosi 12 €. Paket treba biti spakiran s jasno istaknutom adresom Prodavatelja:

MERKUR1992
Vinogradska 2
33405 Pitomača

b) Ako je zamjena potrebna zbog greške Prodavatelja, trošak zamjene snosi Prodavatelj.

c) Prilikom isporuke novog paketa, Kupac predaje dostavljaču paket za povrat Prodavatelju.

d) Ako Kupac primi pogrešan proizvod i odluči se za povrat umjesto zamjene, primjenjuju se svi uvjeti za standardan povrat (vidi dio “povrat robe”).

e) Ako je Kupac vratio nekorištenu robu s originalnim etiketama, ali bez priloženog originalnog računa, povrat novca nije moguće ostvariti. Moguće je odobriti zamjenu za drugi proizvod iz našeg asortimana, čija vrijednost nije manja od vrijednosti vraćenog proizvoda. Trošak nove poštarine i eventualnih drugih troškova snosi Kupac. Za zamijenjeni proizvod više nije moguće ostvariti daljnju zamjenu ili povrat. To ne uključuje proizvode po narudžbi i personalizirane proizvode.

f) Povrat prethodno zamijenjene robe nije moguć (vidi točku 6. u dijelu “povrat i zamjena robe”).

g) Zamjena proizvoda koji se izrađuju po narudžbi nije moguća.

Povrat robe

a) Povrat proizvoda (za proizvode za koje je to moguće): Kupac je dužan o svom trošku poslati paket na adresu Prodavatelja:

MERKUR1992
Vinogradska 2
33405 Pitomača

Paket treba biti poslan s dostavom isključivo na adresu firme. Paket poslan na poštanski ured, kiosk ili slične lokacije neće biti preuzet. Prije slanja provjerite vrši li dostavna služba dostavu na samu adresu.

b) Greška u isporuci: Ako Kupac primi robu koju nije naručio, Prodavatelj će organizirati povrat greškom poslane narudžbe o svom trošku.

Povrat ili zamjena proizvoda mogući su samo uz prethodnu najavu. Da biste ostvarili pravo na povrat u roku od 14 dana, potrebno je u tom roku obavijestiti nas o svojoj odluci. Nakon što ste najavili povrat, proizvod nam trebate vratiti najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nas obavijestili o raskidu ugovora. Trošak povrata robe snosi Kupac, osim u slučajevima kada je do greške došlo na strani Prodavatelja ili ako Kupac raskine ugovor prije slanja paketa (ili stavljanja proizvoda u izradu).

Povrat novca bit će umanjen za troškove dostave, osim ako je ugovor raskinut prije slanja paketa ili ako je greškom poslan pogrešan proizvod. Povrat novca na inozemne račune bit će umanjen za bankovne naknade.

Ako Prodavatelj utvrdi da je proizvod koji vraćate/mijenjate oštećen, korišten, zaprljan, opran, bez originalnih etiketa li nije u originalnom stanju, zadržavamo pravo odbiti povrat ili zamjenu.
Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
U slučaju povrata nekorištene robe s etiketama, ali bez računa, povrat novca nije moguć, ali možemo odobriti zamjenu za drugi proizvod iz našeg asortimana iste ili veće vrijednosti, uz uvjet plaćanja nove poštarine.

Povrat proizvoda izrađenih po narudžbi i personaliziranih proizvoda nije moguć.

Ako vraćate proizvod(e) za koji ste ostvarili besplatnu poštarinu, povrat sredstava bit će umanjen za iznos poštarine.

Za tehničke proizvode, povrat ispravnih, ali korištenih proizvoda nije moguć. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Jednostrani raskid ugovora

1. Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora za proizvode koji nisu rađeni po narudžbi, u roku od 14 dana sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid. Raskid je moguće ostvariti bez navođenja razloga, a Kupac nas mora obavijestiti o svojoj odluci nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, IBAN, te adresu elektroničke pošte. Povrat novca bit će izvršen u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu ugovora, pod uvjetom da je proizvod vraćen u odgovarajućem stanju. Troškove povrata robe snosi Kupac. Ako kupac jednostrano raskine ugovor, izvršiti ćemo povrat novca na račun kupca/platitelja narudžbe, potrebno je poslati IBAN (ako je plaćeno uplatom na račun, a ako je plaćeno kartično preko apple/google pay, povrat se vrši na taj isti način i realizacija može potrajati nekoliko dana, jer ide preko posredničke platforme Stripe), koji smo od kupca primili, bez odgađanja, a najdalje u roku od 14 dana od zaprimljene obavijesti o raskidu ugovora. Kad je jednostrani raskid upućen prije slanja paketa Kupcu, povrat novca će biti realiziran u roku 14 dana od zaprimljenog ugovora o jednostranom raskidu, a ako je roba već isporučena na adresu kupca, rok za povrat novca počinje teći od trenutka primitka povrata paketa na adresu Prodavatelja.
Prema čl. 77 st. 1 Zakona o zaštiti potrošača, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
2. Pravo na raskid ugovora za proizvode koji se izrađuju po narudžbi može se ostvariti isključivo dok proizvod nije u potpunosti izrađen. Ako je proizvod već sašiven, nismo u obvezi vratiti uplaćena sredstva Kupcu. Međutim, moguće je umanjiti ukupnu vrijednost narudžbe za proizvode koji još nisu izrađeni, uz naplatu troškova dostave.
3. Ako Kupac odbije primiti paket bez prethodne najave ili povrijedi poslovanje firme, Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja budućih narudžbi ili naplate svih troškova prouzročenih odbijanjem paketa.
4. Prodavatelj zadržava pravo otkazivanja narudžbe u slučaju neprimjerenog ponašanja Kupca, uključujući vrijeđanje i omalovažavanje zaposlenika.
5. Narudžbe s nepotpunom adresom za slanje neće biti obrađene.
6. Uz svaki proizvod šaljemo račun. Ako Kupac ne dobije račun ili su stavke na računu netočne, potrebno je da nas obavijesti unutar 24 sata od primitka paketa.
7. Ako naručujete proizvode za poklon, molimo vas da to naznačite u napomeni kako bismo robu poslali bez računa, a račun dostavili Kupcu putem e-maila.

PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU
1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
2. Prima “Merkur1992” d.o.o.,  Vinogradska 2, 33405 Pitomača, maliandjeo.butik@gmail.com

Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe _________________, naručene/primljene dana ______________________

– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),
– datum
– IBAN.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

*Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete preuzeti ovdje.

Dodatne napomene i uvjeti

  1. Dostupni uzorci i materijali: Trenutno dostupni uzorci i materijali navedeni su u izborniku svakog proizvoda na našoj web stranici. Boju donje plahte u kompletima posteljine nije moguće birati; ona će biti usklađena s nekom od boja koje se nalaze na uzorku.
  2. Kontaktiranje: Telefonske narudžbe i reklamacije ne prihvaćamo. Za sve upite, uključujući narudžbe i reklamacije, možete nas kontaktirati porukom putem WhatsApp-a na broj 091 134 77 77. Također, odgovore na sva dodatna pitanja možete dobiti slanjem e-maila na maliandjeo.butik@gmail.com.
  3. Besplatna poštarina i poklon: Za narudžbe proizvoda branda Mali anđeo iznad 150 €, osim besplatne poštarine, darujemo jedan dodatni artikl gratis (poklon iznenađenja, po našem izboru).
  4. Akcije: Akcije nije moguće kombinirati s drugim pogodnostima ili akcijama. Akcije se ne zbrajaju, te nije moguće obračunati popust na uslugu personalizacije. Usluga personalizacije ne podliježe popustima.
  5. Nakon akcije: Nakon isteka akcije, proizvod se ne može naručiti po akcijskoj cijeni.
  6. Nepotpune narudžbe: Ako vaša narudžba nije potpuna do isteka akcije, smatrat ćemo da ste od iste odustali. Takva narudžba će biti jednostrano otkazana, a možete je ponoviti po standardnim cijenama i uvjetima.
  7. Izmjene na proizvodima: Nije moguće raditi izmjene na odijelima i haljinama, niti je moguće naručivati dijelove kompleta pojedinačno (u ovom slučaju naplaćuje se puna cijena proizvoda).
  8. Isprobavanje proizvoda: Molimo vas da kupljeni proizvod isprobate prije pranja kako biste provjerili odgovara li veličina. Oprane ili korištene proizvode, proizvode s uklonjenim originalnim etiketama, te proizvode bez originalnog računa, nije moguće zamijeniti ili vratiti.
  9. Ilustrativne slike: Slike proizvoda i njihovi opisi su ilustrativne i informativne prirode. Ne moraju uvijek u potpunosti odgovarati stvarnim proizvodima (nijansa, materijal izrade, podstava, ukras i sl.). Zadržavamo pravo izmjene kroja, materijala i detalja na proizvodima bez prethodne najave.
  10. Poklon bon: Ako imate poklon bon za kupnju na našoj stranici, detaljne uvjete kupovine i korištenja bona pronađite u opisu proizvoda.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju kupljene i korištene robe u zakonskom roku.
Molimo vas da ispunite  reklamacijski obrazac kako bi rješavanju vaše reklamacije pristupili u najkraćem roku.
Svi prigovori sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), mogu se podnijeti:

  • Putem pošte ili elektroničke pošte reklamacije@andjeo.com.hr
  • Osobno u našoj poslovnoj prostoriji/trgovini na adresi: Vinogradska 2, Pitomača

Reklamacija će se smatrati valjanom ako pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdimo da proizvod ispunjava uvjete za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan najaviti povrat proizvoda koji šalje na reklamaciju te detaljno opisati nedostatak u obavijesti o reklamaciji. Također, potrebno je omogućiti Prodavatelju da pregleda predmet reklamacije. Proizvod koji reklamirate trebate poslati na našu adresu (detalji su navedeni u odjeljku “Povrat i zamjena”).
Ako proizvod pošaljete na reklamaciju bez prethodne najave i ispunjenog opisa reklamacije, nismo dužni preuzeti paket niti ga pregledati.

Ukoliko reklamacija bude utvrđena kao pravovaljana, na naš trošak ćemo popraviti ili zamijeniti robu za istovjetnu bez nedostataka, ili vratiti cjelokupan iznos plaćen za proizvod ako popravak ili zamjena nisu mogući.

U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor odbije, Kupac koji je podnio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na njegovu adresu. Uplatu za ponovnu dostavu potrebno je izvršiti putem internet bankarstva prije slanja paketa natrag, ili proizvod možete besplatno preuzeti u našoj trgovini na adresi Vinogradska 2, Pitomača.

Potrošač, koji je ispravno obavijestio Prodavatelja o nedostatku, ima pravo zahtijevati da Prodavatelj:

  • Otkloni nedostatak na robi
  • Zamijeni neispravnu robu novom, besprijekornom robom
  • Vraća dio uplaćenog iznosa proporcionalno pogrešci, ili
  • Izvrši povrat uplaćenih sredstava ako to nije moguće.

Kupnja tehničke robe

Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira prvo ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode u trgovini ne mijenjamo prije nego ih pregleda ovlašteni servis i utvrdi o kakvom je kvaru riječ. Proizvode u trgovini nećemo ispitivati na osnovnu funkcionalnost niti ćemo detektirati kvar na licu mjesta. Tehnički proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera “potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti”. Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na popravak/zamjenu za novi proizvod, ako se utvrdi da je kvar tehničke prirode. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku.
U slučaju kvara koji podliježe uvjetima jamstva, Kupac može:
– neispravni uređaj poslati i direktno u ovlašteni servis (obavezno nas prethodno informirajte), kontakt možete pronaći unutar jamstvenog lista
– obratiti se nama na mail adresu: reklamacije@andjeo.com.hr
Korisnička služba će odgovoriti na upit u najkraćem mogućem roku, te pokušati pronaći najbolje rješenje. Proizvod se u tom slučaju treba poslati na našu adresu, nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku i otklon poteškoće.

Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo je li neki proizvod ispravan ili ne, niti odlučujemo o tome hoće li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije prosljeđujemo u ovlašteni servis. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i originalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od preuzimanja kupljene robe. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti. Ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda ili robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži. Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe; te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda. Ako se utvrdi da je uređaj koji smo poslali na servis ispravan, sve troškove nastale slanjem uređaja, radne sate za provjeru ispravnosti i povrata istoga kupcu snosi Kupac.

Kontakt mail za reklamacije: reklamacije@mali.andjeo.com.hr 

Sigurnost i zaštita podataka

“Mali anđeo” obvezuje se čuvati privatnost svih svojih kupaca. Mali anđeo obvezuje se zaštititi osobne podatke kupaca/ korisnika tako što prikuplja samo osnovne podatke o njima, nužne za ispunjenje vlastitih obveza, informirati kupce/ korisnike o načinu upotrebe prikupljenih podataka, redovito im pružati mogućnost izbora u vezi s upotrebom njihovih podataka, uključujući odluku o tome žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se upotrebljava za marketinške kampanje. Pogledajte našu politiku privatnosti.

Zaštita sadržaja stranice

Svi sadržaji objavljeni na mali.andjeo.com.hr (tekstovi, grafičke izvedbe, logo, slike, ikone i ostali sadržaj koji nije naveden, ali je objavljen na stranici) vlasništvo su firme Merkur1992, te njihova neovlaštena upotreba nije dopuštena.
Protiv fizičke ili pravne osobe koja neovlašteno bude koristila neki od sadržaja stranice, bit će podnesena privatna tužba.
Proizvodi označeni etiketom “Mali anđeo” i “Petit Angel” dizajnirani su i napravljeni od strane tvrtke Merkur1992.
Kupac neće koristiti dizajn proizvoda, kopirati ih, niti proizvoditi proizvode identične onima s etiketom Mali anđeo i Petit angel bez izričitog pisanog ugovora s Prodavateljem.